redmen

redmen

redmen

redmen

redmen

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تزریق چربی یکی از روش های ایمن برای جوانسازی پوست و نیز زاویه سازی صورت به شمار می رود. ولی اینکه زاویه سازی صورت با چربی چگونه انجام می شود، موضوعمورد بررسی در این مقاله است. زاویه سازی صورت یک روش ایده آل برای داشتن پهره خاص و به حالت وی شکل است. این حالت به عنوان یکی از محبوب ترین و مدرن ترین حالت ها شناخته می شود که به مدلینگ صورت هم مشهور است. امر.زه روش های مختلفی برای زاویه دادن به صورت وجود دارد که از آن جمله می توان به تزریق ژل، چربی، پروتز و لیفتینگ با نخ و … اشاره کرد. محبوب ترین روش در این میان تزریق چربی می باشد. زیرا یک روش ایمن و با هزینه کمتر برای زاویه دادن به صورت است. همچنین تاثیر سریع و فوری بر روی reenex 試做 دارد و در مدت زمان کم نتیجه مطلوب بدست می آید.

نحوه انجام زاویه سازی صورت با چربی
برای اینکه بدانیم زاویه سازی صورت با چربی چگونه انجام می شود می خواهیم با مراحل انجام این روش آشنا شویم.

زاویه سازی صورت با چربی 2315211212انتخاب پزشک
یکی از مهم ترین و ابتدایی تصمیمات، انتخاب پزشک ماهر و با تجربه در این زمینه است. مدت زمان زیادی نیست که زاویه سازی صورت به عنوان یکی از روش های زیبایی و جذابیت محبوبیت پیدا کرده است. بنابراین تعداد پزشکانی که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت دارند نیز محدود می باشد. بنابراین بهتر است در انتخاب پزشک دقت زیادی انجام دهید. نمونه کارهای پزشک را دیده و با وضعیت قبلی بیماران مقایسه نمایید. می توانید از مراجعین نیز سوال نمایید و نیز نظرات کاربران و میزان رضایت آن ها  در سایت پزشک می تواند مرجع خوبی برای شناسایی باشد.

مشاوره و معاینه
در اولین جلسه پزشک وضعیت صورت و میزان تغییرات و اصلاحات را بررسی می نماید. بهتر است پرونده پزشکی خود را نیز همراه داشته باشید. در خصوص بیماری های فعلی و قبلی خود و داروهایی که مصرف می نمایید، اطلاعات لازم را به پزشک ارائه نمایید. همچنین باید دیدی معقول و انتظار واقعی از این روش زیبایی داشته باشید.  تجربه و هنر پزشک در این مورد می تواند بسیار کمک کننده باشد.

تامین چربی مورد نیاز
مرحله بعد تامین چربی مورد نیاز برای تزریق است. این چربی باید از بدن خود بیمار استخراج و به صورت تزریق شود. عموما نواحی از بدن که در برابر ورزش و رژیم مقاومت زیادی دارند و دیرتر جذب می شوند، برای این موارد مورد استفاده قرار می گیرند. این چربی ها در ناحیه شکم، ران، پهلو و باسن تجمع یافته اند. با برش های میلیمتری و با استفاده از دستگاه لیپوساکشن چربی از بدن بیمار برداشته می شود. برش ها بسیار ریز هستند و ممکن است تنها یک بخیه برای پوشاندن آن نیاز باشد. بایستی از این محل مراقبت شود تا دچار عوارضی مانند عفونت و یا تورم نگردد. در این مرحله نیز تخصص پزشک بسیار اهمیت دارد. زیرا استخراج چربی باید بگونه ای انجام شود که به بافت آن آسیبی reenex 試做. همچنین میزان چربی مورد نیاز باید در این مرحله برداشت شده و نیاز به برش مجدد نباشد.

خالص نمودن چربی

چربی استخراج شده را نمی توان به صورت مستقیم برای زاویه سازی صورت بکار برد. بایستی ناخالصی ها از جمله ماده بی حس کننده، آب و خون را از آن جدا نمود و چربی خالص را تزریق کرد. این کار با استفاده از دستگاه سانترفیوژ قابل انجام است.

تزریق چربی

در مرحله نهایی قسمت هایی از صورت که نیاز به اصلاح دارند، با تزریق چربی به حالت مورد نظر تبدیل می شوند. در زاویه سازی صورت قسمت هایی از صورت که نقش مهمی در جذابیت فرد دراد، برجسته می نمایند. اینکار باید هماهنگ و متناسب با سایر قسمت های چهره انجام گیرد. زاویه فک، گونه و چانه به گونه ای فرم داده می شوند که حالت وی انگلیسی به خود بگیرد. در مقابل باید فک کوچک تر و باریک تر شود. تزریق چربی برای فرم دادن به این نواحی صورت است. چربی خالص بدست آمده از طریق سوزن های نخصوص و بعد از بی حس نمودن محل وارد پوست می شوند. سلول های چربی بعد از طی زمانی در اثر خون رسانی احیا شده و به سلول های دیگر می چسبند. این روند ممکن است مدتی به طول انجامد، ولی حالت دلخواه صورت بعد از فروکش نمودن تورم و التهاب بدست خواهد آمد.

نکاتی قبل از زاویه دارنمودن صورت با چربی

تا این قسمت توضیح دادیم که زاویه سازی صورت با چربی چگونه انجام می شود. برای کسب بهترین نتیجه ممکن نیاز است نکاتی را قبل از انجام مدلینگ صورت رعایت نماییم. رعایت این نکات همچنین می تواند عوارض بعد از عمل را نیز کم رنگreenex 試做

عدم مصرف داروهای انعقاد کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن( ممکن است برای کاهش درد استفاده شود) . … برای جلوگیری از رقیق شدن خون و احتمال خونریزی
عدم قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به علت تزریق چربی و احتمال تجزیه آن
عدم حضور در مکان هایی مانند سولاریوم به علت گرمای آن
عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی به علت بالا رفتن احتمال التهاب و عفونت در محل تزریق
کاندیداهای مناسب برای زاویه سازی صورت با چربی

به قطع یقین نمی توان گفت که زاویه دادن به صورت برای همه افراد مناسب باشد. زیرا چهره هایی هستند که با این روش جذابیت و زیبایی خود را ممکن است از دست بدهند. به همین دلیل اولین موضوعی که مطرح می شود این است که زاویه دار نمودن با تزریق چربی برای چه افرادی مناسب بوده و کاندید این روش می باشند. عموما این افراد در فک و قسمت چانه مشکل دارند. داشتن چانه های گرد، حالت مربعی و پهن و نیز فک عریض و بدون زاویه فرد را کاندید انجام این روش می نماید. همچنین افرادی که گونه های چاق و یا خیلی لاغر دارند. گونه های چاق باعث می شود تا صورت پهن به نظر برسد و زیبایی خود را از دست بدهد. لاغری بیشاز حد نیز صورت را خسته و پیر نشان می دهد. با این روش گونه ها متناسب شده و چانه نیز از حالت پهن بودن در می آید.

مزایای زاویه دار کردن صورت با تزریق چربی

حال که دانستیم زاویه سازی صورت با چربی چگونه انجام می شود، می خواهیم با مزایای این روش بیشتر آشنا شویم:

ایمن بودن روش

این روش بدون جراحی صورت می گیرد. به همین دلیل روش ایمن و بی خطری محسوب می شود. زیرا تهاجمی بر روی صورت انجام نمی شود.

محدود بودن عوارض

عوارض این روش به دلیل عدم نیاز به جراحی محدود است و دوران نقاهت کوتاهی نیز دارد. بعد از این تزریق نیاز به مراقبت های کمتری می باشد. به راحتی می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

طبیعی بودن تغییرات

در این روش چون چربی از بدن بیمار گرفته می شود، بنابراین به سرعت با چربی های اطراف محل تزریق پیوند خورده و حالت طبیعی دارد. در این روش هیچ ماده شیمیایی وارد بدن نمی شود. بنابراین بدن هیچگونه واکنش منفی در برابر وارد شدن جسم خارجی نداشته و چربی تزریق شده جزئی از ناحیه تزریق خواهد شد.

  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • redmen Lee

reenex 試做

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی